Ya Allah, jagalah dia dan hatinya, peliharalah dia dari sebarang fitnah wanita-wanita dan manusia yang jahat..dekatkanlah hatinya dgnMu..jika dia yang terbaik untukku, agamaku, kehidupanku kini dan akan datang, satukanlah hati kami.
Ya Allah jika dia adalah jodohku yang tertulis di Luh Mahfuz,aku ikhlas menerimanya dengan seadanya Ya Allah.
Satukanlah kami sepertimana Kau satukan Adam & Hawa
TETAPI
Jika dia bukan jodohku Kau tutupkanlah pintu hatiku untuk menerima cinta lelaki sehingga Kau memberiku cinta Luh Mahfuzku yang sebenarnya

Amin Ya ALLAH, Ya Rabbal Alamin :)

~HaRGaiLaH sEsEoRaNg~

Posted by BiLa JeJaRi MeNaiP , Tuesday, October 8, 2013 3:15 PM

bf:awakk ? dah dapat topup dah ? 
gf:*tak reply text* 
bf:awak?busy ke ?knp tak reply? 
gf:*sedang leka main msg dgn org lain* 
bf:kata lpas dpt topup nak mcj bie?? 
bf:reply lah cpt.nak tahu dpt topup ke x.. 
gf:ye,da dpt da.org sibuk ni.nanti text k. 
bf:awk buat apa?kata nak txt td? 
gf:*tak reply bf:jawablahh ! gf:awak ni kenapa ? ! sy dah ckap sibuk kan ! stakat topup rm5 tu ,org lain pun bleh bg lah ! 
bf:*tak reply text* 
gf:apahal diam ? ! tadi nak sangat text ! 
gf:kecoh sgt lah awk ni ! 
bf:sy taknak ckp ape2 .sy nak tawu awk dpt ke x topup yg sy masukkan . 
gf:setakat topup rm5 tu nak txt sya brkali2 ? 
gf:org lain pun ada makwe ,tp bknya mcm kau lah ! 
bf:baiklah ,tu cuma rm5 je kan.sy nak balik rumah.sori mengangu awk. 
gf:elok lah,harap kau mati kat tengah jalan sbb nyawa kau pun tak lebih dari rm5.sbb ko x berduit. 
bf:(hanya mendiamkan diri) 

 *3 hari kemudian* 

gf:syg,topupkan bby bleh tak? 
bf:*tak reply* 
gf:syg,bleh tak?nak kol bie lah.rindu . . 
gf:bie,knp off fon? 
gf:*hantar text dkat kwn bf nya* 
gf:wehh ,mana balak aku?surh dy topupkn aku 
kwn si bf:dtg hosptl amik topup kaw. 
gf:asal lak ? ? 
Kwn si bf:dtg sblum trlambat . 
gf:*tnpa pker pnjg,trus pg hosptl* 
gf:*trus brjmpa kwn bf nya di luar wad no .5* 
kwn si bf:*berikn kotak yg mempunyai 500 keping topup rm5* 
kwn si bf:ni tok stok kaw msg llaki lain selama membe aku koma.harap2 cukup .yg ni plak topup2 yg dia dah bg kat kaw.. 
gf:apa kaw ckap ni ?!sape dlam wad ni?? 
gf:*dgn cemas dan trburu2 membuka pntu wad* 
gf:*trpaku tgk bf nya trkujur tnpa pergerakan* 
kwn si bf:bahu patah,abdomen dalaman hancur,kaki patah tebu. . .nyawa dia memg tak lebih dari rm5 . . 
gf:bieee. .bgun biee. .kita msg biee . .bgunlah . . 
kwn si bf:kaw angap nyawa dy bole bli dgn rm5 je kan .knp kaw nak menangs sbb rm5 je ? !

Hargai Diaa 
Takeee A noteee Dearrr