Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Ya Allah, jagalah dia dan hatinya, peliharalah dia dari sebarang fitnah wanita-wanita dan manusia yang jahat..dekatkanlah hatinya dgnMu..jika dia yang terbaik untukku, agamaku, kehidupanku kini dan akan datang, satukanlah hati kami.
Ya Allah jika dia adalah jodohku yang tertulis di Luh Mahfuz,aku ikhlas menerimanya dengan seadanya Ya Allah.
Satukanlah kami sepertimana Kau satukan Adam & Hawa
TETAPI
Jika dia bukan jodohku Kau tutupkanlah pintu hatiku untuk menerima cinta lelaki sehingga Kau memberiku cinta Luh Mahfuzku yang sebenarnya

Amin Ya ALLAH, Ya Rabbal Alamin :)

~KeNaPa KaMu BeRcOuPLe~

Posted by BiLa JeJaRi MeNaiP , Tuesday, October 30, 2012 4:11 PM

Ustaz : Kenapa kamu bercouple dengan dia???

Remaja : Sebab saya cintakan dia la ustaz.

Ustaz : Apa jadi kalau kamu tak couple dengan dia?


Remaja : Saya rasa hidup saya tak bermakna ustaz. saya sanggup mati utk dia.

Ustaz : Boleh kamu tutup hidung dan mulut kamu untuk 15 minit?

Remaja : Ustaz ni gila ke? mati la saya kalau macam tu.

Ustaz : ISLAM itu ibarat oksigen kepada manusia. Tanpanya, kamu akan mati. Bukankah ALLAH telah buktikan cintaNYA kepada seluruh manusia. Kamu sanggup mati untuk cinta manusia, tapi sanggupkah kamu mati untuk PENCIPTA cinta itu???

Tepuk dada tanya iman..

0 Response to "~KeNaPa KaMu BeRcOuPLe~"