Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers
Ya Allah, jagalah dia dan hatinya, peliharalah dia dari sebarang fitnah wanita-wanita dan manusia yang jahat..dekatkanlah hatinya dgnMu..jika dia yang terbaik untukku, agamaku, kehidupanku kini dan akan datang, satukanlah hati kami.
Ya Allah jika dia adalah jodohku yang tertulis di Luh Mahfuz,aku ikhlas menerimanya dengan seadanya Ya Allah.
Satukanlah kami sepertimana Kau satukan Adam & Hawa
TETAPI
Jika dia bukan jodohku Kau tutupkanlah pintu hatiku untuk menerima cinta lelaki sehingga Kau memberiku cinta Luh Mahfuzku yang sebenarnya

Amin Ya ALLAH, Ya Rabbal Alamin :)

SALAHKAH BILA AKU CEMBURU ?

Posted by BiLa JeJaRi MeNaiP , Tuesday, February 19, 2013 6:23 PM

Bukanku tak percaya padamu aku hanya tak percaya pada diriku sendiri…

Kadang aku masih bertanya dalam hatiku pantaskah aku untuk mu…

Kadang aku masih bertanya dalam hatiku bisakah aku menjadi yang terbaik untuk mu…

Kadang aku masih bertanya mampukah aku buat mu mencintaiku apa adanya diriku…

Kadang aku masih bertanya mampukah aku mempertahankanmu hinggah nanti sampai maut memisahkan kita….

Maafkan aku bila mungkin sifat ku masih seperti anak kecil...

Aku tau kadang kamu tak suka dengan sikapku ini…

Tapi mengertilah semua karena aku SANGAT SAYANG KAMU…

Aku cemburu, aku diam, bahkan kadang sejenak aku menghindar darimu bukan ku benci itu kerana ku tak sanggup MARAH kamu

Mengertilah semua yang aku lakukan kerana ku menyayangimu...

Bukan aku tak percaya padamu… aku hanya kurang percaya pada diriku sendiri…

Ku harap kamu mahu yakinkan hatiku agar aku bisa percaya pada diriku sendiri… agar tak lagi ku resah tuk hadapi semua yakinkan aku bahawa hanya aku yang ada di hatimu saat ini dan selamanya...

Hanya satu pintaku jagalah hati dan cinta kita agar selalu kuat walau berbagai cubaan dan ujian yang akan mendatang...

0 Response to "SALAHKAH BILA AKU CEMBURU ?"