Ya Allah, jagalah dia dan hatinya, peliharalah dia dari sebarang fitnah wanita-wanita dan manusia yang jahat..dekatkanlah hatinya dgnMu..jika dia yang terbaik untukku, agamaku, kehidupanku kini dan akan datang, satukanlah hati kami.
Ya Allah jika dia adalah jodohku yang tertulis di Luh Mahfuz,aku ikhlas menerimanya dengan seadanya Ya Allah.
Satukanlah kami sepertimana Kau satukan Adam & Hawa
TETAPI
Jika dia bukan jodohku Kau tutupkanlah pintu hatiku untuk menerima cinta lelaki sehingga Kau memberiku cinta Luh Mahfuzku yang sebenarnya

Amin Ya ALLAH, Ya Rabbal Alamin :)

SEGMEN 3 JAM JE

Posted by BiLa JeJaRi MeNaiP , Saturday, July 30, 2011 10:44 PM

Assalamualaikum

Ini segmen selama 3 jam sahaja. Dari pukul 8-11 mlm ini ! 
Nak join sila tekan banner kat atas. 
Tapi kena cepat cepat tau !

11 Response to "SEGMEN 3 JAM JE"

tia @ Ini Kisah Tia Says:

Tia baca entri ni pun laju2 .. hehee . terima kasih join segmen Tia :)

SweetLikeWhat Says:

tak sempat join segmen tia nie..huhu.. :D

BiLa JeJaRi MeNaiP Says:

yelah kan...segment neyh kn segment laju2....hehe

PeRmAtA bIrU Says:

datang dari segmen 3 jam.. hahahah... tia tak suka biar blog kosong kotkan.. 3 jam pon wat segmen.. huhu..:)meh kita berkenalan... jom...
terima kasih tia...

Shaherah Says:

Chak.. Shera singgah blog kawan2..
Hehehe.. Salam perkenalan dari shera ye..
Shera pun ada join au segmen 3 jam ni..
Kalau nak tgk.. Meh lar..

http://laluan-kehidupanku.blogspot.com/2011/07/segmen-3-jam-je.html

BiLa JeJaRi MeNaiP Says:

hehehe...jom kita g usha kwn2 segment 3jam...;)

Kancil 8349 Says:

Salam perkenalan daripada kancil...

datang untuk membalas kunjungan kamu...terima kasih ...memang cantik header kamu...:)...saya follow kamu.

hira Says:

singgah dari segmen tia. maaf kerana lambat terjah. sibuk memanjang. salam perkenalan~ :D


kalau rajin, join la segmen saya ni :)
http://zahiradzul.blogspot.com/2011/08/segmen-pengalaman-beraya-di-kampung.html

Cik Wunny Says:

singgah dari segmen Tia...salam perkenalan...follow n singgah belog cik WUnny ye...=)

http://cikwunny2410.blogspot.com/