Ya Allah, jagalah dia dan hatinya, peliharalah dia dari sebarang fitnah wanita-wanita dan manusia yang jahat..dekatkanlah hatinya dgnMu..jika dia yang terbaik untukku, agamaku, kehidupanku kini dan akan datang, satukanlah hati kami.
Ya Allah jika dia adalah jodohku yang tertulis di Luh Mahfuz,aku ikhlas menerimanya dengan seadanya Ya Allah.
Satukanlah kami sepertimana Kau satukan Adam & Hawa
TETAPI
Jika dia bukan jodohku Kau tutupkanlah pintu hatiku untuk menerima cinta lelaki sehingga Kau memberiku cinta Luh Mahfuzku yang sebenarnya

Amin Ya ALLAH, Ya Rabbal Alamin :)

~So SwEet~

Posted by BiLa JeJaRi MeNaiP , Tuesday, November 20, 2012 1:06 PM

Gurl: Awak, kita dah lama bersama, bila kita nak bertunang? Sekurang2nya bila kita ada ikatan, takde lah orang cakap macam2 pasal kita..

Boy: Alaa...tunggu la dulu, lagipun buat apa kita nak peduli sangat cakap orang?

Gurl buat muka masam dan berlalu pergi.

Keesokan hari
Boy call Gurl dia.

Lelaki : Awak, siapa ada kat rumah?
Gurl: Semua ada. kenapa?
Boy: Saya nak ajak awak pergi kenduri...awak pakai cantik2 tw!
Gurl: Malas la pergi...awak jer la pergi..
Boy: Jangan lah macam tu, teman la -saya..tk kesian ker kat saya ni?
Gurl: Ya la!

Selepas berberapa jam, Gurl terkejut, semasa buka pintu.. Di lehatnya BF bersama keluarga.

Boy: ASSALAMUALAIKUM cik adik..Kami datang nak bincang pasal nak meminang..

Gurl : ^_^

Ya Allah Satukanlah Cinta Kami Semoga Kekal Sampai Syurga

3 Response to "~So SwEet~"

myfirdz Says:

mmg sweet.. tpi jgn bertunang lama2.. x bgus juga.. :)

Mimie Najib Says:

Ya Allah..sweetnya.. :)

HannaNana Swift Says:

alolololrghh, sweet nye deme :'D